Croatia 2015

5. srpna 2015 v 16:03 | Ooomarie |  My life and things about me
Ahojky všichni!
Dnes ráno jsem přijela z dovolené v Chorvatsku. Z celé patnáctihodinové cesty jsem spala snad jen tři hodiny, ale i tak vám nejprve začnu psát tento článek, než abych si šla lehnout. To by ode mě přeci nebylo spravedlivé, když se na něj tolik těšíte. Už od samého začátku jsem věděla, jak přesně tento článek bude vypadat. Doufám, že se vám bude líbit :)

ÚVOD
Na úvod chci říct pár věcí, abyste to lépe pochopili. První věc je ta, že jsem byla na ostrově Cres s jednou cestvokou, kterou ale uvádět nebudu, protože mi to přijde až příliš osobní. V ceně jsme měli polopenzi; snídaně a večeře. Mohli jsme si vybírat z několika chodů a sníst a vypít toho tolik, co chceme. Přes den byl otevřený nápojový bar také, takže jsme se tam mohli chodit napít. Omluvte prosím ještě to, že z těch prvních pár dní jsou fotky méně kvalitní, ale to proto, že jsou focené mobilem a ne foťákem.

27.5. - PONDĚLÍ - DEN ODJEZDU Z ČR
V pondělí jsme až do večera byli ještě tady doma v ČR, autobusem jsme odjížděli ve 20:00 a cesta trvala 15 hodin. Jelo se přes noc, takže to nebylo zas tak strašné, ale spala jsem hodně málo.

28.5. - ÚTERÝ - DEN 1.
Ráno, mám pocit, že nějak okolo půl deváté nám jel trajekt a potom jsme jeli už jen chvilku autobusem a byli jsme tam. V té restauraci (která patří té cestovce) jsme si sedli a měli k dispozici nápojový bar. Asi po půl hodině přišel spolumajitel téé cestovky a začal nám vysvětlovat, jak to všechno funguje. Potom se svezly kufry a mohli jsme se jít ubytovat. V našem apartmánu na nás už od majitelů čekaly čisté ručníky i deky, což bylo moc fajn.
Tento den mělo moře asi 25°, což je opravdu skvělá teplota a plavalo se nádherně.
Tady je fotka moře z trajektu - foceno na fotoaparát.

29.7. - STŘEDA - DEN 2.
Ve středu si počasí ani teplotu moře nepamatuji, ale bylo to super a koupali jsme se.
Večer jsme se ještě byli projít po městě a já jsem stihla vyfotit nádherný západ Slunce ♥
Ve městě jsem si samozřejmě dala moji oblíbenou ananasovou zmrzlinu. Kopeček stojí 8 kun, což je v přepočtu zhruba 30 korun, ale ty kopečky byly vážně obrovské!

30.7. - ČTVRTEK - DEN 3.
3. den probíhal úplně stejně jako všechny ostatní; nasnídali jsme se a šli na pláž, kde jsme byli až do večera. Po večeři jsme potom šli opět do města, tentokrát ale buď dřív nebo později a tak západ Slunce nevypadá tak dobře, jako v ten předešlý den. Tento den jsem si ve městě dala všiňovou zmrzlinu, která byla také naprosto skvělá ♥

31.7. - PÁTEK - DEN 4.
Tento den nám hodně foukalo a v noci dokonce byla bouřka, a tak nemělo vůbec cenu chodit na pláž. Hned po snídani jsme tedy vyrazili do města, že se podíváme všude, kam to večer nestíháme. Tento den už jsem začala fotit na foťák, takže fotky jsou o hodně kvalitnější a je tam navíc ještě datum :D Já, jak jsem do teď byla zvyklá všechno fotit mobilem, kterým bohužel nemohu fotit předměty z blízka, jsem byla strašně udivená, že to zaostřovalo tak rychle a krásně... Sami se podívejte ^^

Tady mám vyfocené moře, nikdo se nekoupal :D

Tady mám nějakou strašně krásnou a zajímavou rostlinku. No není úplně luxusně zaostřená? Ten foťák dokáže divy ♥

Na této fotce mám vyfocený jeden pohled, který jsme kupovali.

Procházeli jsme se různě kolem stánků s přívěsky a různými dalšími suvenýry. Takhle nádherně by to můj mobil nezaostřil ♥

Byly tam i různé klíčenky, mě nejvíc zaujala tato 'shit happens' a tak jsem si ji vyfotila. A další dny už tam nebyla! :D

U nějakého obchůdku byl vymodelovaný kousek ostrova Cres, na kterém jsme se zrovna nacházeli. Lodičky i domky byly udělané do nejmenších detailů a vypadalo to opravdu svěle.

U jednoho obchůdku prodávali takovéhle roztomiloučké dřevěné panenky za 60 kun. Byla tak hezoučká, že jsem ji prostě musela vyfotit ^^

Prodávali tak samozřejmě také pytlíčky plněné levandulí. Musm říct, že tato fotka se mi hodně líbí. Nevím proč, ale líbí se mi.

Došli jsme až k trhu, kde prodávali různé druhy medů. Tato pyramidka se mi moc líbila a tak jsem si ji vyfotila.

Všude okolo rostly nádherné kytičky a rostlinky, musela jsem si proto vyfotit právě tuhle - strašně moc mi připomíná léto.

Dále jsem vyfotila ještě jednu zelenou rostlinku, připadala mi hodně zajímavá.

Předposlední fotka z tohoto dne jsou nějaké červené bobulky, které rostly na nějakém keříku na kamenech..

A úplně poslední fotka za čtvrtý den je záběr na část města i s kusem moře a loděmi.

Odpoledne jsme potom přeci jen šli na pláž, ale moře mělo po tom větru jen 22°, takže jsem se odmítla koupat v tak studené vodě :D

1.8. - SOBOTA - DEN 5.
V tento den se vyskytla moje logika. 22° moře mi přišlo studené, ale v 19° jsem se byla koupat asi 7x. No pochopíte to? :D
Přes celý den foukal vítr a na nebi byly mraky, i tak to ale bylo fajn ^^

2.8. - NEDĚLE - DEN 6.
Moře se vyhouplo na 21°, což není žádná sláva, ale lepší než ten předešlý den. Opět jsem se koupala, i když ta voda byla studená.
Večer jsme šli zase do města a povedl se mi zachytit nádherný západ slunce ♥ Dala jsem si čokoládovou zmrzlinu, kopeček byl opět obrovský a i když nebyla moc čokoládová, přesně na tu jsem měla chuť ^^

3.8. - PONDĚLÍ - DEN 7.
Moře stouplo o jeden stupeň, takže mělo pěkných 22°. Přes den jsem se na pláži docela nudila a tak jsem si pustila film 'Mily Johne' (Dear John), na který jsem se těšila, protože Amandu Seyfried mám jako herečku ráda, ale bohužel... Film mě moc nebavil a znova bych se na něj rozhodně nepodívala. Napište mi klidně váš názor, za mě ale celkem nic moc :/
Večer jsme pak byli ještě ve městě a dala jsem si opět ananasovou zmrzlinu ♥

4.8. - ÚTERÝ - POSLEDNÍ DEN - DEN 8.
Tento den byl strašně nabitý, protože už ráno do devíti hodin jsme museli opustit náš apartmán, jít na snídani a zbytek dne strávit na pláži. Vedle nás byl nějaký pán s paní, kteří jedli mořské plody (ten pán je vylovil) a ty "slupky" odhazoval do moře. A ona to byla mořská ucha! Takže ségra to sesbírala a měla jich strašně moc :D

Někde tam rostly fíky, protože taťka přinesl mamce čtyři. Já bohužel stihla vyfotit už jen tři :D

Okolo 5. hodiny jsme šli pro pizzu, protože večeři jsme objednanou neměli. Byla naprosto výborná! Lepší pizzu dělá už jen můj strejda, jinak nikdo. Fakt byla naprosto dokonalá ♥ No a nebyla bych to já, kdybych neměla pizzu hawai, že :D Se ségrou jsme ji měly na půl, ale já bych ji úplně s klidem zvládla spořádat celou :D

Po pizze jsme se byli vysprchovat v kempu, kde jsme si mohly i umýt a vyfénovat vlasy, což bylo fajn.

Odjížděli jsme potom okolo půl osmé večer, tato fotka je poslední fotka moře, focená chvilku před odjezdem.

Jeli jsme chvíli autobusem, potom jsme nasedli na trajekt a zbytek noci jeli zase autobusem až do České republiky.
Na trajektu byl nádherný výhled na západ slunce, ale to byla taková nádhera! V životě jsem ještě neviděla krásnější západ slunce, a to jich pozoruji hodně ♥

Tady je fotka západu slunce i s trajektem.

Chvilku před tím, než jsme dojeli do přístavu, se na obloze objevily červánky. Ty se mi nepovedly zachytit tak pěkně, ale byly krásné ♥

No a zbytek cesty; jak jsem již psala; jsme dojeli autobusem.

5.8. - STŘEDA - PŘÍJEZDOVÝ DEN
V noci jsem skoro vůbec nespala, když to sečtu, tak maximálně 2 - 3 hodiny a to je opravdu málo Když jsem se potom na sebe podívala v zrcadle, byla jsem úplně zelená - a nebylo mi špatně.
Ráno jsem byla vzhůru už strašně brzy a okolo 5:50 vycházelo slunce. Musím se přiznat, že jsem slunce ještě nikdy vycházet neviděla, ale byla to nádhera. Fotky jsou foceny za jízdy z autobusu, takže nejsou tak kvalitní, ale i přesto vám je chci ukázat.

Domů jsem se dostala okolo 9:30 ráno a od té doby, celá zeleno-červeno-fialovo-bílá a nevyspalá píšu tento článek místo toho, abych odpočívala. Doufám, že se vám proto líbil a stál za to, protože jsem na něm pracovala skoro pět hodin.

Omluvte mě prosím z obíhání ještě alespoň pro dnešek, už nemám vůbec sílu na to, abych kohokoliv z vás oběhla. Pokusím se, ale opravdu nevím.
Mějte se krásně a přeju vám krásný zbytek dne, pokud to čtete večer, tak dobrou noc. Mám vám moc ráda ♥
- Ooomarie

Komentáře

1 Beatricia Beatricia | Web | 5. srpna 2015 v 17:41 | Reagovat

Nádherná reportáž s doprovodnými ilustracemi. Jedním slovem megaskvělé. Fotky se povedly všechny a tvůj článek je znamenitý. :>)

2 Will-R Will-R | Web | 5. srpna 2015 v 22:24 | Reagovat

tá pizza vyzerá úplne inač jak sa robia na slovensku, ten ananás je tam zabitý a aj daný, nie jak tu, si objednáš ananásovú pizzu (mimochodom ja to neznášam ten ananás na pizze, veď predsa sladké so slaným?) a máš tam tri kúsočky :D no a moc pekné fotky, užila si si, bolo teplo takže parádna dovolenka a jak si písala, že meno cestovky uvádzať nechceš tak to by mňa práveže zaujímalo najviac aby som vedela si v budúcnosti vybrat :(

3 Wilhelminawill Wilhelminawill | Web | 6. srpna 2015 v 13:01 | Reagovat

Podle celého článku je vidět, že dovolená dopadla dobře :-) Hned bych tam jela taky :D
Taky jsi nafotila moc krásné fotky :) Já se taky nemůžu nabažit západů slunce, je v tom něco magického ♥ :D

4 Venea Venea | Web | 6. srpna 2015 v 15:48 | Reagovat

Nádherně fotíš! Je vidět, že sis to tam užila! ^^ Úžasný článek!

5 Magna Magna | Web | 6. srpna 2015 v 16:04 | Reagovat

Nádherný článek a skvělé fotky. Fakt luxus. Ty fíky si pamatuju z minulého roku, taky jsme je furt trhali a jedli, i když to bylo zakázané :D. Líbí se mi ty suvenýry, ty rybičky jsou krásné :). Já jedu do Chorvatska zítra haha, už se těším, jsme si to vyměnili, ty se vracíš a já odjíždím. Tak papa

6 lunar-dream lunar-dream | Web | 7. srpna 2015 v 10:01 | Reagovat

Fotíš nádherně, líbí se mi popis reportáže a připadalo mi jako bych tam sama byla :3

7 Zaninkaa Zaninkaa | E-mail | Web | 7. srpna 2015 v 13:10 | Reagovat

Moc pekne fotky, uplne ti zavidim, my letos nikam nejeli a nejedem :( tu hawai ti mohli ten ananas aspon nakrajet, takhle si ho mela jen na jednom kousku :DDD super :)

8 Vall Vall | Web | 8. srpna 2015 v 15:39 | Reagovat

Musela sis to tam náramě užít! :)
Nádherné fotky.
Já bych spala určitě déle hodin, jsem takový spáč.
To muselo být krásné, vidět východ slunce :)

P.S.: Na blogu ještě nejsem, obíhám jen, že mám čas.

9 Karamelka Karamelka | Web | 9. srpna 2015 v 11:30 | Reagovat

i když ty poslední fotky jsou z autobusu, vypadají moc hezky :-) já bych asi nevydržela celý den ležet na pláži :-) spíše tak dopoledne a odpoledne někam vyrazit, já raději aktivní dovolenou než jen lehárko :D fotky jsou opravdu parádní :-)

10 Kikina :D Kikina :D | 19. srpna 2015 v 18:57 | Reagovat

Vypadá to,že sis to tam moc užila❤
Ty fotky jsou přímo dokonalé ^^ Můj mobil by nevyfotil ani takové fotky,jako tvůj😂
Njn,prostě origoš číslo 2😂Ale chápu tě,moře,které má 22 stupňů mi taky přijde studenější než 19 stupňové :DD
Já jsem byla letos v Tunisku na ostrově Djerba a musím říct,že to byla nejlepší dovolená vůbec❤❤
Skvělá reportáž,fakticky úžasná❤

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.